Saturday 23 April 2011

RESEPI 5~entry tak tentu hala [sila sediakan mental fizikal yg kuat]

Assalamualaikum.
Haiii, its Sunday againn. *baca dalam intonasi gedik sekali lagi*

        Ok,semalam hari Sabtu dan aku dah la menjejakkan kaki aku yg comel ni ke book fair kat PWTC nun. fuyoo fuyoo,PWTC (sory,1st time pegi, agak sakai sikit.) Oh, aku tak pergi sorang. Ada lagi 2 orang kawan aku yg gagagagagahhh perkasa lagi kacak bergaya ikut sekali.Mereka bernama Abu dan Ali*bukan nama sebenar*. Kami semua orang Perak yg comel. OK, cukup pasal tu dan aku nak cerita pasal book fair tuu.
         Kami sampai kat PWTC dalam pukul 12++ koot. Aku tak ingat,lupa tengok jam. =__=". Lepas tu kami pon masuk la dekat dlm booth karangkraf.. fuyoo fuyoo banyak novel. aku kan suka baca novel. tapi kan tapi kan. takda pulak novel yg menarik perhatian. Ada la satu tu, tapi aku tak tahu la kenapa aku tak beli. grrr. Cadang nak cari buku Hlovate: Contengan Jalanan, tapi apasai ntah. tak jumpa pulak. ke aku yang tak nampak(?)
         Lepas usha usha kat karangkraf(dpt free air kotak tak sedap), then kami pon pegi la ke booth Gempak. memang ramai la orang kan. Aku dah pegang komik Under18. pon aku tak tahu lah kenapa aku tak beli. Mungkin sebab aku bukan under18 lagi,so macam takda mood nak beli. -,-. Kesimpulannya, book fair kali ni tak berapa best. buku pon macam bosan bosan dann paling penting aku pon takda duit. itu main reasonnya.
         Selepas kami mengenyangkan diri dgn makan kat food court The Mall, kami pon pegi ke KLCC. Jalan jalan sampai nak tercabut kaki, then snap2 picture then balik. opppss, sebelum balik aku ada beli BAJU. aww aww. Seperti biasa, aku mana boleh balik dgn tangan kosong. OK,itu sahaja. Terima kasih kepada Abu dan Ali kerana telah menjaga sy yg Comel lagi kelam ni. 
Bye, nak pegi Tesco, sabun dgn ubat gigi dah habis.

muka pengunjung KLCC yg bajet cute


bajet pegi nak beli BUKU tapi BAJU pulak yg terbeli. :P

p/s: tak sabar nak balik RUMAH!
          




2 comments:

  1. ko mmg laaaaa... xabis2..eh2, cam taw je nama sebenar ali n abu tu=P

    ReplyDelete
  2. eleh naimah? buat buat tahu je la tu. HAHA

    ReplyDelete