Monday 18 April 2011

RESEPI 2~DULU LAIN,SEKARANG LAIN. MASA YG MENGUBAHNYA [entry sedih]

ASSALAMUALAIKUM. [sila sediakan tisu sebelum membaca entry ini]

hye gedik boys and gentle girl sekalian. 
tiba tiba aku rasa macam nak cerita satu kisah sedih kat sini. 
post ni lagi best dibaca jika anda semua sdg mendengar lagu Bila Cinta. alaaaaaa,ost cerita budak setan tu..

SEDIHNYEWWW

aku sebenarnya rasa sgt sedih bila ini yg terjadi kat aku.
bila rasa diri dipermainkan, tak diendahkan,disisihkan,dipinggarkan. semua orang pon macam pandang sinis kat aku. bayangkan, time aku nak p makan pon semua orang akan pandang aku macam aku ni alien baru turun dari planet pluto! tolonglah,aku tahu aku ni popular..  awwww
biasalah kalau kadang kadang kita akan rasa down dan nak putus asa. well, 
putus asa itu tak baik,tapi itulah yg aku rasakan sekarang. SABOR JE LA

sebenarnya. aku macam ni dulu....  sebijik macam ni.. takda beza langsung.. walau sebesar zarah pon.memang takda beza. "there are no differences between us." bak kata pepatah bahasa tamil purba.





OH L.J
tapi selepas aku berjaya melakukan pembedahan getah. maka ini yg terjadi. rasanya lebih comel dan cute.. awwwww. tiada lagi orang yg memandang sinis terhadap aku bila aku turun p beli makanan kat kedai makcik atau warung yg sewaktu dgnnya. inilah aku yg sekarang . :P

lebih comel kan?

kesimpulannya entry ni mengisahkan yg muka aku ni hampir sama dgn LJ. TEEEEEETTTTT!

sory,entry ini berbaur KEPERASANAN yg tinggi. what to do, this is my blog. :P 
lain kali aku janji akan tulis entry yg lebih serius. :) ok,bye







7 comments:

  1. OMG!!!!!!!!!! perasan nak pengsan ak bace!! uwekk ..hahaha....

    ak follow n link kan ko k..hehe...=)) rerajin la update post gile n prasan ko yer.. hhehe...

    ReplyDelete
  2. haha. ok. aku pon of course la akan link kan kau.haha
    insyaallah,blog kali ni aku rajin lah update.haha

    :) thnx naimah. ambik kissshh aku ni.. muahhhhhkss.hhaha

    ReplyDelete
  3. aku tak sangka aku ada kawan yang tersangat lah COMEL macam ko..

    ReplyDelete
  4. pjahhhh ! hihi im drop by here ! rindu andalah ! thanks follow my blog :) and yes i have put you in my bloglist ~ wee !

    ReplyDelete
  5. wargh.thanx mira!! nanti kalau aku nak tahu apa apa pasal blog,aku tanya kau lah expert. HIHI

    ReplyDelete
  6. SUBHANALLAH.mmg entry kau ni perasan gila :)

    ReplyDelete