Sunday 7 August 2011

RESEPI 22~ Aku selalu harap.....

Assalamualaikum.

Aku selalu harap yang Isnin takkan pernah wujud.
Aku selalu harap yang Jumaat dan Sabtu akan berhenti bergerak.
Aku selalu harap yang aku dekat dengan keluarga.
Aku selalu harap yang aku dapat bawa emak aku sekali duduk dekat aku dekat sini.
Aku selalu harap yang aku ni tak terbawa bawa oleh perasaan rindu.
Aku selalu harap yang aku nampak tenang walau masalah menggunung.
Aku selalu harap yang aku tak payah belajar dan duduk rumah sahaja.
Aku selalu harap yang aku dekat dengan mak aku.
Aku selalu harap yang lecturer akan terima segala assignment aku tanpa banyak kira.
Aku selalu harap yang aku dapat peluk mak aku kalau aku susah dan senang kat sini.
Aku selalu harap yang aku tak cepat menitiskan air mata.
Aku sealu harap yang aku ni tak cepat down.
Aku selalu harap yang aku akan kuat untuk teruskan masa hadapan.































Tapi ini cuma harapan aku......................................
Sebuah harapan untuk menpsychologykan diri sendiri.

No comments:

Post a Comment