Friday 29 July 2011

RESEPI 21~ 10+1 sebab aku masih single.

Assalamualaikum. Hai perempuan gay dan lelaki les. awwwww


Hari ni nak tulis 10+1 sebab aku masih single atau tak couple. 



  1. Aku takda perasaan lagi dekat lelaki. Perasaan yang betol betol di katakan sayang-sampai-mati. OH NO. Aku bukan lesbianzi.
  2. Mak dengan ayah aku tak bagi, belajar lagi penting. ehemm
  3. Aku terlebih comel sampai ramai sangat nak ngorat, bila ramai sangat jadi tak terpilih.End up jadi single lagi. ehemm
  4. Umur aku belom cecah 20 an.
  5. Kepercayaan aku terhadap lelaki masih cetek. 
  6. Kenangan lama masih mencuit hati. Pedih lama belom hilang woooo
  7. Aku belom jumpa lelaki yang betol betol matang. Semua buat keputusan tak menggunakan pemikiran kritikal(critical thinking) lagi.
  8. Aku belom cukup matang dan tak guna pemikiran kritikal jugakk
  9. Bila aku minat orang tu, orang tu tak minat aku. 
  10. Aku tak minat lelaki sebaya dengan aku.. ehemm
  11. Takda lagi anak orang kaya yang datang meminang...........................................


p/s: Apa apa yang menggunakan "ehem" maksudnya aku tipu la tuu. 
NO 6 sengaja di tulis dgn warna putih sebab itu kisah yang lalu.


OHKAY BABAI

No comments:

Post a Comment