Monday 19 December 2011

RESEPI 28~ Final Semester

Assalamualaikum.

Hari ni, aku taknak tulis panjang. Cuma nak bagitahu yang peperiksaan akhir sekitar hujung atau dalam bahasa baratnya "Final Exam is around the corner." Tapi aku sempat lagi nak update blog. Alah, kamon la. Type tak berapa saat sangat lahh kann.

Sem ni adalah sem last aku dan aku harap takdalah sebarang perkataan RESIT ATAU REPEAT untuk sem ni. Aku mohon sangat sangat kat Allah supaya permudahkan perjalanan aku kali ni. Aku akan cuba yang terbaik untuk settle down semua sem ni. Berapa tahun kan nak duduk kat asasi. Bukan buat diploma. =_=.

Bukti pengharapan yang tinggi
Jadi, kepada semua pelajar UIA yang bakal menghadapi peperiksaan akhir minggu ni, aku doakan korang sukses ya. Semoga kita bertemu di Gombak.

Usaha, Doa dan Tawakal. :)


*Ada macam entry budak UIA tak? Muahahahahahhaha.

No comments:

Post a Comment