Tuesday 7 June 2011

RESEPI 15~Bila fikiran celaru,hati serabut dan .........

Assalamualaikum.

Hai semua warga Malaysia ataupon luar negara yang faham bahasa Malaysia.

Untuk semua makluman stalker stalker aku yang beasal dari UIA Nilai, aku telah sampai ke bandar Nilai ni petang tadi(tepat jam 3.00 petang). Dah ambik kunci apa semua then au berambus p bilik aku. Jadi, anda(stalker stalker) boleh terus menstalk saya.

UIA nilai kali ni memang penuh dengan junior junior yang baru masuk. Acctually,aku pon terlibat dengan taaruf week, tapi disebabkan perkahwinan abang faizal,aku terpaksa mengundurkan diri dari terlibat dengan taaruf week tu. JUNIOR. Actually, aku memang tak suka junior. *Padahal junior tu tak bersalah pon dgn aku.* PARANOID gila aku. HAISH.

Bila dah sampai UIA ni, maknanya bermula lah hidup aku dengan buku. Tak kisahlah walaupon ianya "muka buku". Jadual aku sem ni agak padat. ada 7 subject dgn 21 contact hours. WAO! Aku rasa nak drop salah satu subject tu dan bawak ka short sem. Sama aja. Aku tetap masuk gombak bulan 2 nanti,cuma cuti ja kurang. Nak cuti ka, nak pointer rendah? =___="

Itu ja la nak cerita setakat ni, nanti aku sambung lagi.


*taaruf week=minggu orentasi
** KENAPA PEREMPUAN TU RAMAI SANGAT LAKI MINAT KAT DIA? pakai pelaris ka pon? ish,aku ni, SUBHANALLAH.

1 comment: