Wednesday 18 May 2011

RESEPI 13~Masa cuti lagi mahal dari EMAS

Assalamualaikum.
*ini entry yang ditulis dalam kadar masa pendek dan cepat sebab aku online kat CC ja ni*

Bermualanya cuti aku selama 3 minggu bermula 12/5/2011 sehinggalah 5/6/2011. Aku akui yg cuti ini agak pendek(lantaklah janji aku cuti!). Aktiviti yang telah dilakukan dan akan dilakukan cuti ini!


  • Bercuti di Pangkor Island selama 2 hari 1 malam bersama farah hefny, fatin farhanah dan beberapa lagi manusia manusia yg terlibat. Meh,tengok gambar ni.

Muka gembira setelah tiba di Pangkor

Sebahagian ahli rombongan ke Pangkor

Waktu makan jangan bersembang

Kami tidur dalam khemah ja(save bajet)

Abaikan I <3 Ipoh

Bukti berada di Pangkor Island

Sumpah air dia cantik gila

Muka ceria tak terkata

Pasangan sweet abad ini

Fly emirates yg pemalu :P


  • Menghabiskan semua muvie muvie yg telah di ambil dari Faisal (bluray ya) memang cantik gila lah gambar.
  • Membaca novel novel dahulu kala yang telah lupa jalan ceritanya
  • Meminimumkan waktu tidur
  • Balik kampung. Ada kenduri. Abg Faizal kawen.

Itu ja lah. Banyak lagi weh. ,malas nak tulis ja. Btw, laptop aku tengah sakit sekarang ni sebab tu lah aku online di cc. =_="

p/s: aku akan bercuti menulis untuk seberapa ketika.

2 comments: